GYMSTRETCH aerobik i pilates studio Sarajevo

 

PRIKLJUČITE SE PILATES STUDIJU "GYMSTRETCH" JOŠ OVAJ MJESEC, JER PRIPREME ZA LJETO POČINJU VEĆ SAD. NE ČEKAJTE ZADNJI TRENUTAK DA ZAPOČNETE S UČVRŠĆIVANJEM MIŠIĆA I OBLIKOVANJEM TIJELA. VEĆ SAD SE UKLJUČITE U JEDAN OD NAŠIH PROGRAMA . PROMIJENITE SVOJ NAČIN ŽIVOTA I PREHRANE, JER ZA POSTIĆI DOBRU FORMU TREBA MNOGO TRUDA, ODRŽAVATI POSTIGNUTO STANJE JE MNOGO LAKŠE, ALI IZGUBITI SVE ONO ŠTP STE VELIKIM TRUDOM POSTIGLI JE NAJLAKŠE. ZATO VJEŽBAJTE KONSTANTNO. KONTAKTIRAJTE NAS PUTEM TELEFONA 061 21 56 84 ILI e-mailom: suada@gymstretch.co.ba.
Vilsonovo šetalište 16
::: MENU :::
::: Naslovnica
::: O nama
::: Programi
::: Raspored treninga
::: Cjenovnik
::: Kontakti
::: Korisni linkovi
 ::: Blitz novosti :::


 ::: Slike sa treninga :::
 ::: PILATES PROGRAM :::
::: OSNOVNI PILATES
::: VELIKA LOPTA
::: MALA LOPTA
::: BUČICE I ZGLB.UTEZI
::: ELASTIČNA TRAKA
::: ŠVEDSKE LJESTVE
::: PALICA
::: ZATVORENA GUMA
::: BODY TEHNIKA

 



 

 

PILATES STUDIO "GYMSTRETCH"

 

TREĆA GIMNAZIJA, VILSONOVO ŠETALIŠTE 16

2188.jpg

mr SUADA KREZIĆ, prof. tjelesnog odgoja; lider tima GYMSTRETCH od 2005. god.
AMRA SIRBUBALO, prof. tjelesnog odgoja

Mob: 061 215 684
suada@gymstretch.co.ba

more.jpg

 ::: Vježbe koje ste mogli pogledati u "Graciji" :::

 

Gracija br. 82
Vježbe sa loptom - napredna varijanta

Gracija br. 50
Vježbe za jaču kičmu

Gracija br. 48
Body vježbe po zonama 2

Gracija br. 48
Body vježbe po zonama 2

Gracija br. 44
Harmonija disanja i pokreta

 

sl2

 ::: MAT CLASSES :::

 

IMG_1935.jpg

..uvedite se u svijet Pilatesa koristeći vlastito tijelo kao opterećenje ili uživajte u dinamičnim vježbama sa različitim rekvizitima...

 

 
more.jpg
 ::: SAVJETI PRIJE VJEŽBANJA :::

 

IMG_1935.jpgDobru volju pod ruku, patike i opremu u torbu i prije no što nam se pridružite, pažljivo procitajte!

 

 

 

 
more.jpg
::: PILATES I BODY TEHNIKA :::

 

image4.jpgŠta je to Pilates?
Jeste li čuli za Pilates?!
Da li se Pilates vježbanjem može izgubiti na težini?
Body tehnika??


Ovo su samo neka od pitanja koja ste nam svakodnevno postavljali, evo odgovora !

                   autor fotografije - Jasmin Fazlagic

more.jpg
::: REDOVITO VJEŽBANJE :::

 

IMG_1832%20copy.jpg

Nakon što se uključite u bilo koju vrstu pomenutih programa redovno i uporno vježbanje osnovni su uvjet za postizanje pozitivnih i željenih efekata. Čak i pored odabranih dva ili tri termina sedmično sa nama, pokušajte vježbati i samostalno, kod kuće, svakoga dana.

Prije uključivanja pilates provjerite svoj zdravstveni status kod ljekara. Postavite jasno zahtjeve i očekivanja koja želite ispuniti.

 

 
more.jpg
::: NEŠTO VIŠE :::
 ::: KORESPONDENCIJA :::

 

Sve sto želite znati o tjelovježbi, prehrani, zdravom načinu života

 :::Informacija tjedna :::

 

Naučnici diljem svijeta svakodnevno pronalaze dokaze povezanosti između konzumiranja određenih namirnica i poboljšanja zdravlja, radilo se o potvrdi tradicionalnih iscjeliteljskih mudrosti ili nekoj dosad nepoznatoj vezI, te se navode sljedeće namirnice:

ALGE, MASLINOVO ULJE, ZELENI ČAJ, ČEŠNJAK, JOGURT, BROKULA, GLJIVE SHITAKE, SOJA, SMEĐA RIŽA, SJEMENKE TIKVE

Svakako pogledajte !

PLESNI STUDIO
GIMTRECH
Treća Gimnazija

 

 :::Interesantni Linkovi :::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::
:::

 

All rights reserved Gymstretch 2006 © web development & design: NedaB.